Powered By Blogger

vineri, 22 octombrie 2010

Nemernicilor, jos laba de pe Andreea Olariu

http://moshemordechai.wordpress.com/2010/10/22/e-constanteanca-de-a-mea/

"Am încercat să aflu mai multe despre Andreea Olariu şi primul articol peste care am dat a fost cel de aici."...Mintzi Mosheule, mintzi ca un... cahh(mi-este si scarba sa grafiez ca "un...", ce esti!)

Bravo Moshe,este cel mai teribil "neviof" din cate-au realizat "shiklut"-ii!...Esti un mare "kidon" si te pretuiesc in felul meu, da bou ce esti,ca in pofida a ceea ce crezi tu in ascunsul tau suflet,toti ce-i nascuti in jud. Constanta, sunt de valoare, inclsiv eu!...Bravo tie "memuneh"-ule nedibaci!...Bravo Andreea! Esti o mare "Promis" iune da blog Voiculescian -Moshe- Mordechai-ana!...Shallom!...Sa-ti fie rusine mai "katsa" da Mordechai(ridicul si promiscuu) care sugi tzatza da varan , Mosheule pervers si flamand infect, tocmai pa glia asta rabdatoare ti-ai gasit?..."Metsada" romaneasca sa va aibe in paza!...Hotilor nemernici, ce v-ati demascat cu varf si-ndesat!...N-oti fi cumva "aripa" KGB-ista a Metsadei, n-oti fi ceea ce "domn' Profesor" vrea s-ascunda in disperarea sa da "suspensor da presedinte" al Romaniei ?...Hai ca-ti place, sa-mi dau arama pa fatza, ca esti dornic, sa ai si tu argumente in "real time", ia uite Mosheule da rabic ce esti, golanasule, idiot marunt de tot ce te afli, escroc mondial, suge la varan, suge, suge mai cu "foc", asta se numeste, ca i-o iei la cioc, descalificatule da "hominis" perversus ce esti, in loc de "Eurovision junior" , s-a orientat Voiculescu, escroc senior, s-o ia pa "Fundatie", ca ies bani,(macar freo 2% din succes, nu-i asa?) "ensemble avec toi", pai tocmai aici v-ati gasit, pa glia valorilor:

"Puneti-mi lanturi si catuse
sa sune scrasnetul hain
si mii de lacate la use,
eu tot ceiace-am fost raman. "
...................................................
Puteti sa napustiti tot iadul
ca sa ma franga pana'n miez.
Eu stau in viscole ca bradul
si tare, tare ca un crez.

Pana la urma, este vorba de caracter mai Moshe-ule ridicul, inteles-ai?... Daca da , este deja tarziu si pentru tine si pentru Varan!...Hotilor, nemernici ce sunteti!...

Uite-aici dovada nimicnicei voastre definitorii:http://www.youtube.com/watch?v=LNN_dfWZ2Ec



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu