Powered By Blogger

sâmbătă, 25 decembrie 2010

"Asomarea" la romani




Voi n-o sa intelegeti niciodata asta, virtualilor ce va aflati, ca fiinte !...Cum sufletul porcului, in imbratisarea macelarului , aparent “criminala” si “morbida”, se racordeaza la ancestralul “sacrifciu” divin pe care-l practica pana si Moise !...N-o sa-ntelegeti niciodata, ca "taierea" porcului, pe meleagul asta, este in primul rand o ofranda adusa Zeilor si Dumnezeului Nostru si nu pantagruelicului nesat al pacatosului trup diabolic de uman!... Trei flacai l-au incalecat, io aveam custurea-n mana si-mbracat cu cerul vanat de decembrie l-am rezolvat in adancul vietii lui de porcina!...I-am simtit rasuflarea fierbinte, i-am ocrotit clipa cu lacrimi de cer si i-am facut felul rapid si dupa datina, cu asomare (sanchi) dar fara ipocrizie imbecila, fara denaturarea finalului existentei lui de suina cu copita despicata, ( nascuta, crescuta, cantata si gadilata pentru asta)!...De fapt eu nu l-am “taiat”, l-am trimis transcedental catre Dumnezeu!....I-am simtit rasuflarea, m-am inchinat, am inceput Tatal Nostru si gata, mi-a multumit!...Restul, este pentru altii..., pomana porcului, obligatii si datorii lumesti de paranghelie Parlamentara da Democratie, "proiect" Iliescian (Vezi galetile primite , pomana electorala de la PSD si PNL- ei au inventat mita electorala in Romania , dar sunt ipocriti si lasi! )!...Important este ca am primit in inima mea , ceva din disperarea lui de animal incoltit, un vaiet imens cat cerul: Good it’s!...Good It’s, God It’s si mai apoi, spre finalul ritualului,am mai adaugat un sens vietii noastre din ragnetul lui disperat : Go it's!....Toate astea , mi-au imbucurat sufletul si mi-au indreptat simtirea inimii catre Dumnezeu Infinitul!....Voi Ipocritzilor, imbucurati-va sufletele prin Big Market-uri, prin Mallu-uri si Carre fourr(Sa nu mai amintesc Penny-urile sau Interex-urile si alte "exuri", cu "cash" and "carry"!)...Eu, asa cum cere datina, "cash" o singura data si "carry" numai pentru Dumnezeul Nostru in veci Amin!...Si-acum, va rog frumos,Bloggeri, permiteti-mi, apoteotic, sa zbier: Europe was fucking hypocrite!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu