Powered By Blogger

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Astazi m-am intalnit cu Fane!...

A lui Moasa Nita!... Colegul meu de generala!...Din cati copii o fi adus Moasa pe lume, i-a reusit unul!...Barbat frumos, inalt…Un tigan zvelt cu ochii verzi si scrutatura zdravana, rara aparitie. Figura apra, muncita. Se pizdilesc blondele cand trece Fane pe langa ele…In Clasa a IV-a m-am batut cu el pentru Nicolaie Doina. Un inger blond cu ochii albastri, ajunsa colega de clasa cu noi din motive de migratie militaresca a tatalui. Mi-a tras-o Fane. Nu pot sa uit privirea ingerului. Desi ma simteam umilit parca pluteam si voiam sa-i arat Doinei cate indur eu pentru ea. La fel de stupid sunt si astazi. Fane lucreaza la agentia de plati si interventii in agricultura.Are 2 hectare de livada (de la nevasta-sa evident, biata Moasa Nita n-avea de unde sa aibe averea asta).Barbat frumos Fane,trup osos si aspru, cu privirea limpede si patrunzatoare, nasul acvilin si fruntea de roman,corp muncit si sui. Omul tuicii si-al vinului facute cu mainile lui obosite de munca.Sa fii iubit Fane, am vazut-o si pe Doina, si-a deschis butic, s-a mai ingrasat (de, mama de copii), i s-au mai decolorat oleaca ochii, dar tot frumoasa a ramas! Feminitatea este un dar randuit de Dumnezeu care nu piere decat cu posesoarea!...Ce repede este viata, abia avem timp sa ne salutam si rareori de-o strangere de mana cu setea de viata a copilariei in suflet.Sa fie-ntr-un ceas Bun Fane!...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu