Powered By Blogger

marți, 24 ianuarie 2012

No more parody!




      Don’t mock you, a simple human being,  because behind him , might be an entire army!

A battle strange,  and incomprehensible to straddles the country!
........................................................................
"Pe crengi, aceleaşi cuiburi vechi de ciori,
Pe care, seara, le frământă vântul!
Şi soarele! s-a dus de-atâtea ori,
Ca astăzi, să încunjure pământul!...

Nu-i bine să priveşti de multe ori
Amurgul aiurit de vânt şi ciori."

Alexandru Philippide, Din volumul „Aur sterp”, Din toamna primăverilor de ieri, 1922

Because:

"Ten dollars, horse,
And fourty dollars saddle ,
I  go down Texas,
Punch my cattle, 


Sing, ai,ai, upi,upi ai, sing ai, ai , upi, upi ai!

I  go  the trail up,
October twenty four
I  go the trail  up
With two "U" hurt,


Sing, ai,ai, upi,upi ai, sing ai, ai , upi, upi ai!


Foot in the stirrup,
My hand on a horn,
I'm the best damned cowboy,
Eever was born

Sing ai,ai,upi, upi, ai, sing ai, ai , upi, upi ai!..."





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu