Powered By Blogger

joi, 26 iulie 2012

Ghenerali cocliti, cu izmene-n carouri!...


E clar!...USL-imea ar vinde-o si pe ma-sa, dara-mi-te pa Romania, doar ca sa pice Base!...Nici nu conteaza ca distrug Tara!....Va mai aduceti aminte ce spunea Vanghelie: "Astia isi dau si  nevestele, doar s-apuce si ei un post p-an senat, p-an guvern, ba unii si prin partid!....Eu m-am cam saturat de-acesti „ghenerali”, care-si spun „cadre militare disponibilizate”!... Sunt de fapt niste securisti varanoizi care se cred buricu’ romanii!...Cand au intrat in securitate le puţea haina militară, că dădea mai bine sa fi in secu’!...Aveai numar mic la masină si toţi ai tăi si tu aveai ‚”di tăti”!... Cu ei incepe şi se termina Roamnia, gandesc ei!...Ei desfac si fac guverne , institutii fundamentale sau neaparat  necesare, ca intr-un iarmaroc in care-si  schimba obielele, pe şosete cu odicolon si ciocaţi!...Acesti „ghenerali” fără  molintir,  prin reprezentantul lor Mircea Dogaru, recunosc  lejer ca au  semnat  un acord cu USL, ca sa schimbe tot STATU’ ROMAN, ca nu le vine lor bine la pensie!...Ca d-aia este tara ma-si  ca sa schimbe ei dupa  cata pensie le trebe lor da coprofagi!... Auziti ba ghenerali in izmene tărcăcate, eu ca simplu cetatean, impreuna cu alte milioane de simpli  cetateni, sunt mai BURIC AL ROMANII DECAT VOI!...Tara asta nu se rânduieste dupa câtă pensie vă trebuie vouă!...Io nu sunt de acord cu ce vreti voi, sa bagati bine la cap, sau tartacute dupa caz (ca-n legislatia romaneasca, „dupa caz”!...Mama voastră de pramatii!)!...Eu, ca sergent, si toti tovarasii mei de armata, am jurat mult mai sincer decât voi să-mi apăr Tara!...

Ghenerale Dogaru, ce zici ca-nseamna „bugetivor”?...Pai, conform DEX,  iti spui IO:

bugetivór, -ă adj. (d. bugét și -vor din carnivor). Fam. Iron. Care trăĭște din bugetu statuluĭ (ca funcționariĭ).

 Deci ‚toti funcţionarii STATULUI ROMAN”, sunt „bugetivori”, dupa exprimarea ta?...Dar voi pramatiilor, DISPONIBILIZATE, CA NU VA MAI ACCEPTA  MODERNIZAREA ROMANIEI”, ce sunteti?...Coprofagi cumva?...Ma „ghenerali”, cu izmene tărcăcate, voi n-aţi invăţat  lozinca: „Nimic nu este prea  mult pentru noi, decata Armata si Nevoile ei!”, asta pe front, nu la pensie!...N-o stiţi, repetenţilor precum Crin Antonescu!...Pai ia s-o-nvatati si sa nu va duceti la referendumul furaciosilor da pucisti!... Ca va ia mama 'reacu da burtosi!...Comanda la mine, s-aude?... Baza, gheneral  Dogaru, disponibilizaţi, la USL-ime  adunaaaaarea!...V-aliniiiati!...Aşa sa staţi!...’Riepţi!...Pana v-o   taia  cacarea de foame, cu USL-imea voastra cu tot!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu