Powered By Blogger

luni, 12 aprilie 2010

Despre "pulica" si "frana"...

Motto: "...zeul care puteam fi e gol înauntru..."

V.Varujan-din poezia "Eu si Zeul"

Stimante domnule Vosganian,

V-as ruga respectos sa publicati totusi comentariile “vulgare” la care faceti trimitere atit de coercitiv. Ma simt jenat ca, utilizind omisiunea, comentati insinuant vis-á-vis de aluzive postari , care-ar contine “vulgaritati” suparatoare (a ramas numai “momeala” celei dintii…utilizata ca argument manipulator). Mi se pare nedrept si incorect un astfel de demers din partea dv-stra.Am inteles ca numai citiva, printre care d-nul “adrian”(?) si domnia voastra, au “perceput” vulgaritatile ofensatoare.Cei care nu le cunosc, ce concluzii vor trage?...N-o sa-nteleaga nimeni ca “tema” “fiscal-bugetara” a fost o metafora dusa intentionat catre caraghiosul dezbaterii referendumurilor, chiar daca “tema politica” despre Parlament, merita din plin discutata. Am inteles ceva din aceasta “lectie”: este preferabila o “virsta psihica” juna, spiritului gregar!...
As avea o minima si umila rugaminte, stimate d-le Senator (al Romaniei, al aceleiasi Romanii in care, Presedintele in exercitiu a ajuns “scuipatoarea” de serviciu cea mai la-ndemina pentru frustratii de tot felul ), acum dupa ce mi-ati luat “boii”(stiind naravul), va rog respectos, fiti generos, lasati-mi “bicicleta”!... Va multumesc!


Cam asta este toata postarea!...Suflet chinuit neica, taaaare chinuit, ca-ntr-un "Roman" cu dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu