Powered By Blogger

duminică, 30 mai 2010

Alelluia



Motto: Iarta la el, bre, ca e lege al tau!
Nu-l iert, boierule!
……………………………….
Atunci iataganul…cazu cu suier pe gatul
lui Iordache si cu capatana lui cu tot, rasuna pe pamant.


Alelluia…

Mi-e dor de-o greva a gunoierilor!...Ma dobitocilor nu mai aruncati toata mizeria pe unde va duce capu’!...Gogomanilor, strangeti-va gunoaiele de la picnic si lasati locul curat, sa-poata si altu’ sa se bucure de frumusetile naturii fara sa va “miroasa” trecerea pe-acolo!...Ti-ai gasit greva!...
Mi-e dor de-o greva a medicilor!...Jos ticalosii din sistemul medical!...Jos incompetentii!... Jos criminalii si jefuitorii din CASS !...Un pustan a murit cu zile, Mile s-a stins dintr-un furuncul, o cantareata s-a infecta, alta cetateanc-a murit, un amarit a fost lasat, cu targa cu tot, pe trotuarul din fata casei…etc,etc,etc,samd.Ti-ai gasit greva!...
Mi-e dor de-o greva a magistratilor!...Jos coruptii din Justitie, jos mita, jos, influenta politica, jos coruptia!...Ti-ai gasit greva!...Pivnicereasa, nu vrea decit greva pentru salarii si spor de fidelitate fata de tara si de bara!
Mi-e dor de-o greva a profesorilor!...Jos coruptia din invatamint!...La bulau cu “comersantii” de “diplome”, de “doctorate” de “impostura”!...Ti-ai gasit greva!...
Mi-e dor de-o greva impotriva televiziunilor de “stiri”!...Jos hidrocefalii, jos manipularea desantata!....Hai ca m-am prostit,ce-oi fi avind eu cu televiziunile?...Pai am mai vedea noi greva de maine daca n-ar fi ele!...Nu, televiziunile Sus!...Sus Mogulimea si spanzuratorile, Jos Basimea ca sa traga sforile!...
Maine avem GREVA!...In randul intai amaritii, ca-ntotdeauna,manipulati de rindul doi, samd: profitorii!...In “lumina” televiziunilor, “inteligentii”, veniti de pe “planeta Marte”,abia aterizatii depozitari ai solutiilor minune(s-o vedeti pe madam Campeanu ce de pensii da dumneaei din buric!- O sa fie integral pe "sticla", pe LCD, pe tot ce sa emite...Ministra nene, nu te miri ce!), care-or sa ne explice noua, cum ar fi dac-ar veni ei in locul astora, care “e hoti” si “incompetenti”, ca ei “e dastepti” si vin din cosmos si poarta fiecare la buzunarul secret, solutia salvatoare (sanchi, tot praduitori de douazeci de ani,sau "crema" incompetentei)!...Ne vedem maine seara dupa greva!...Dac-o mai fi “seara”, sa nu trecem cumva direct in noaptea “Voiculestilor, Antonestilor,Geoanilor,Hrbenciucilor, Nici-lor,Dragni-lor,Nastasilor, Vosganienilor si-a altor etc-uri nesimtite!…Eu cred ca trebuie, ca sa zic asa , ca ne-am saturat de toti acestia, care-si zic “politicieni” si de douazeci de ani sug tzatza si-si traiesc opulenta prostiei si ineficientei in “Casa lu’ stupid people”, aia care se vede si dupa Luna!...

“Si turcul i-arunca ciobanului in piept ispasa uda si bolborositoare.”

Tinerii judeca cu totul altfel si masura lor este pur si simplu DREAPTA, vezi aici:





http://www.youtube.com/watch?v=_ZUqGOY7ETY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=fUxax3wo_cw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu