Powered By Blogger

joi, 6 mai 2010

'Naintea lor pe Bloaga mea!




În freamăt lung de mare treapăt
pe armăsari de-aramă grea,
gonind s-ajungă pân la capăt,
înalţi, cu pumnul pe plăsea,
atâţia trec şi râd cum şchioapăt
în urma lor, pe gloaba mea.
În urma lor pe Bloaga mea !
...........................................
Şi cum merg cetele buimace
spre nicăieri, spre nimenea,
se-afundă goana în băltoace
şi cade primul frânt din şa.
Pe lângă şanţu-n care zace
eu trec la pas cu gloaba mea.
În urma lor pe Bloaga mea !

Şi rând pe rând încep să cadă,
le sună zaua a tinichea,
eu n-am nici zale, n-am nici spadă,
dar cred într-un crâmpei de stea ;
şi-n timp ce corbii vin să-i roadă
târâş mă urc pe gloaba mea.
‘Naintea lor pe Bloaga mea !
..........................................................
Ghiiii bai Bloaga,lasa-i incet,... domol,... la pas!..Vine vremea!..
Itzic Baseanu, un evreu aparent, ratat?(!!!)... Ma face armeanu'!...Sa vedem!!!...Preputz Mordechai (alias Moshe!!!...Oooof , mai Rabi!), ratat definitiv!...Pa chipa lui, va spui!...In curind un nou Blog: Ciuvica pula mica!...Mare blog,academic blog,pa masura lui Ciuvica, fante (nu mi-a incaput "fantezie") de Obor!...Te pup Verona!...Ca e trendy!...Da ce zic eu?...Va pup pe toti blogerii, c-asa bine e-ntre voi, pa Bloaga mea...!!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu